جواهر لوکس

فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی

جواهر لوکس

فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی

جواهر لوکس

سنگ های طبیعی سرشار از انرژی های خالص و پاک طبیعت و هدایای آفرینش برای ما انسان ها هستند، در جواهرلوکس این هدایا را برای شما جمع آوری کردیم.
دوست داریم تمام افراد بتوانند با کمترین هزینه از زیبایی جواهرات و سنگ های قیمتی استفاده کنند و خوشحال هستیم که در جواهرلوکس به این هدف رسیدیم. تمامی محصولات با فاکتور معتبر + ضمانت کتبی اصل بودن ارائه می گردد و تا 72 ساعت پس از تحویل امکان مرجوع توسط مشتری دارند. فروشگاه جواهر لوکس عضو رسمی اتحادیه و دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

چاکرا چیست؟

در آیین هندو به مراکز انرژی بدن انسان چاکرا می گویند، چاکرا به معنای چرخ است و مضمون آن چرخش مراکز انرژی هستند و مهمترین بخش های کالبد انرژی را تشکیل می دهند. در کنار کالبد فیزیکی که همه ما آنها را می شناسیم به عنوان اعضای حیاتی و کم اهمیت تر تشکیل شده اند، کالبد انرژی دارای چاکرای اصلی و فرعی و چاکراهای بسیار کوچکی هستند که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشند.در بدن انسان ۷ چاکرا وجود دارد که هر یک از این چاکراها یکی از هفت غده بدن را تشکیل و با گروهی از اعصاب که شبکه نیز نامیده می شوند مرتبط هستند. هر یک از این چاکراها به یکی از قسمتهای بدن و وظایف مخصوص درون بدن پیوسته هستند که بوسیله شبکه عصبی یا غددی که به آن چاکرا می گویند، کنترل می شوند.

اینفوگرافیک هفت چاکرا اصلی بدن – seven chakras infographic

چاکراها همیشه در حال چرخش هستند و انرژی مثبت یا منفی را وارد و خارج می کنند. مثبت و منفی انرژی، بسته به فعالیت های فکری و عملی خود انسان ها می شود. خود چاکراها پاک و نورانی هستند.

بر اساس علم کوانتوم همه موجودات عالم از انرژی ساخته شده اند و این انرژی اگر آگاهی و درک داشته باشد جهت و سمت و سو دارد. هر چقدر شما انسان مثبت تری باشید انرژی بهتری را به سمت کائنات می فرستید و سپس بر اساس قانون جذب یا قانون کارما همان به سمت شما باز می گردد. و تجربیات زندگیتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

ما در جواهرلوکس به بررسی تاثیر استفاده از سنگ های طبیعی بر چاکرا ها  پرداختیم. سنگ هاکه هدیه های مادر طبیعت برای ما انسان ها هستند و انرژی های پاک طبیعت را با خود به همراه دارند. برای مطالعه نوشته کامل استفاده از سنگ های طبیعی و معدنی برای چاکرا ها به سایت جواهرلوکس مراجعه کنید.

https://bit.ly/2TeZxMY

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • javaher lux

چاکرا

چاکرا چیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی